مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 17:042019-11-14سياسي

بن بست در ایران اسلامی معنا ندارد


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران گفت: به رغم همه تهدیدها، تحریم ها و فشارها بن بست در انقلاب اسلامی و این کشور معنایی ندارد و باید به آینده امیدوار بود.

- محسن هاشمی رفسنجانی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و برشمردن ویژگی های همراه با رافت و رحمت نبی مکرم اسلام اظهار کرد: باید روش تعاملی و مشورتی پیامبر رحمت و مهربانی مبنای کار ما قرار گیرد تا بر مدار مصلحت و عقلانیت برای پیشرفت این کشور تصمیم گیری کرده و عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته توسعه سیاسی در این کشور با همراهی احزاب و گروه های مختلف در جلب مشارکت مردم شکل گرفته و شاهد تکوین نظام حزبی در ایران بودیم که قطعا به تقویت دموکراسی و تعالی آن نیز منجر شده است.

رییس شورای شهر تهران گفت: بدون احزاب کشور مرحله رشد و تکوین خود را طی نمی کند و حضور دو جبهه اصلاح طلب و اصولگرا با وجود شعارهای انحرافی در سال های اخیر سبب شده تا مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی با شور و حرارت حضور پیدا کرده و به نوعی به سمت انتظام حزبی حرکت کنیم.

هاشمی به در پیش بودن انتخابات مجلس و تحرک احزاب و گروه ها اشاره کرد و افزود: برای هر دو جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی هیچ بن بستی وجود ندارد، مگر اینکه این بن بست خودخواسته و ناشی از حرکت های نامعقول باشد که اصلاح طلبان با وجود فرازون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست در ایران اسلامی معنا ندارد

بن بست در ایران اسلامی معنا ندارد