مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:362019-11-14سياسي

قرآن پیوند دهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: قرآن پیوند دهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام جعفر توحیدی عصر امروز در دومین اردوی جهادی قرآنی روستای کزج بخش خورش رستم با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: قرآن پیوند دهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است.

وی افزود: نیاز به قرآن در کنار سایر نیازهای اجتماعی و فرهنگی، یکی از اولویت های زندگی امروز به شمار می رود و تمسک به قرآن تنها راه نجات از دسیسه شیطان است و باید بصیرت را از قرآن آموخت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال هدف از نشر تعالیم فرهنگی و قرآنی در روستاها را گسترش فرهنگ قرائت و توجه به منویات قرآن عنوان کرد و بیان داشت: اهمیت قرآن بالاتر از فرهنگ کتب درسی است و باید این قرآن در کنار تمام فعالیت های روزمره فصل الخطاب اعمال، رفتار و سکنات باشد.

حجت الاسلام سیدمحمد اکبری سادات، مسؤول برگزاری اردوهای قرآنی بسیج شهرستان خلخال نیز در سخنانی به فعالیت ارزشمند دارالقرآن بسیج شهرستان خلخال با هدف ترویج معارف قرآنی اشاره و اظهار کرد: در شش ماهه اول سال 1398 دو اردوی قرآنی در روستاهای خلخال برگزار شد که استقبال گرم اهالی موجب شد برنامه ریزی لازم برای برگزاری این اردوها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن پیوند دهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است

قرآن پیوند دهنده قلوب مسلمین در برابر هجمه دشمنان است