مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-14سياسي

برگزاری کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان


کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان در نخستین روز سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رییس هیئت مؤسس و امنای اتحادیه، آقای محمد دلبری معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع تقریب و رییس ستاد اجرایی سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی، خانم طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه و جمعی از بانوان فرهیخته خارجی و ایرانی برگزار شد.

آیت الله اراکی در نشست این کمیسیون که در سالن برلیان هتل آزادی برگزار شد، گفت: ما در جهان اسلام نیاز زیادی به فعالیت های برنامه ریزی شده و جهانی زنان داریم، این زنان هستند که نسل و جامعه را می سازند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غرب، خانواده و زنان را نابوده کرده است، افزود: برعکس فرهنگ غرب در فرهنگ و تمدن اسلام، خانواده از اهمیت والایی برخوردار است، جامعه عدل و صالحان به وجود نمی آید، مگر اینکه زیربنای آن که زن و خانواده است سالم باشد؛ صلاح زن، صلاح جامعه است.

آیت الله اراکی گفت: مسأله مسجد الاقصی هم به نوعی مرتبط با زنان است، مقاومت به وجود نمی آید مگر اینکه زن در خانواده، افرادی مقاوم را تربیت کند و باید گفت که مادران شهدا بهترین الگوی ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان

برگزاری کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان