مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:102019-11-14اقتصادي

نجات تولید در صادرات است/ ممنوعیت واردات 1600 قلم کالا


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: صادرات غیرنفتی سال قبل ایران 44 تا 45 میلیارد دلار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی عصر پنج شنبه در سفر به بوشهر اظهار داشت: باید تلاش شود کالاهای سنتی در سبد کالاهای صادراتی فراموش نشود چراکه کالاهای صنعتی در حوزه صادرات پیشه گرفته اند.

وی تصریح کرد: واردات 1600 قلم ممنوع شده است و اگر تولید داخلی شکل بگیرد فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی حتماً افزایش می یابد.

نجات تولید در صادرات است مدرس خیابانی با بیان اینکه تجارت و بازرگانی که در خدمت تولید ملی باشد موردحمایت قرار می گیرد افزود: نجات تولید در صادرات است.

وی افزود: اینکه فقط زیرساخت صنعتی و تجاری شکل دهیم و از صادرات، واحدهای بسته بندی، فناوری، اسکله، خدمات بندری، زیرساخت های تجاری و ناوگان حمل ونقل غافل شویم همین اتفاقی می افتد که شاهد آن هستیم.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی افزود: تولید ما از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است اما صادرات و تجارت محصولات ما خیلی شناخته شده نیست.

دولت طرح توازن در بنادر جنوبی را در دستور کار قرار دارد مدرس خیابانی با اشاره به اینکه دولت طرح توازن در بنادر جنوبی را در دستور کار قرار دارد بیان کرد: دولت اعتقاد دارد که تراکم تخلیه و بارگیری کالا در بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات تولید در صادرات است/ ممنوعیت واردات 1600 قلم کالا

نجات تولید در صادرات است/ ممنوعیت واردات 1600 قلم کالا