مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-14اقتصادي

هشدار سازمان ملل در مورد ناامنی غذایی در جنوب آفریقا


‎‏‏‎ ؛ به نقل از خبرگزاری شین هوا، سازمان ملل متحد روز چهارشنبه درباره خطر ناامنی غذایی در کشورهای جنوب آفریقا هشدار داد.

نزدیک به دوازده میلیون نفر از ناامنی غذایی شدید در جنوب آفریقا رنج می برند این در حالی است که دوره پیش فصل اولین برداشت محصولات کشاورزی که طی آن دسترسی به دانه ها و غلات کشاورزی محدود می شود، آغاز شده است.

استفان دوژاریک سخنگوی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه با استناد به گزارشهای دفتر هماهنگی امور بشردوستانه این سازمان در جنوب آفریقا اعلام کرد در شرایطی که سوء تغذیه حاد در برخی کشورهای جنوب آفریقا تشدید شده است، برخی مناطق زامبیا ، زیمبابوه و آنگولا احتمالا با سطوح شدید ناامنی غذایی روبرو خواهند شد.

دوژاریک ادامه داد افراد زیادی در کشورهای جنوب آفریقا به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند و زنان و دختران برای بقا مجبور هستند به راهبردهای سازگار منفی به ویژه ازدواجهای زودهنگام و بهره برداریهای جنسی تن دهند.

سخنگوی سازمان ملل متحد تصریح کرد کشورهای جنوب آفریقا از پیامدهای بحران آب و هوا رنج می برند و روند گرمایش در این منطقه دو برابر سریعتر از دیگر نقاط جهان است.

میزان بارندگی در بسیاری از مناطق جنوب قاره آفریقا به مراتب پایین تر از متوسط بارندگی در دیگر نقاط است ضمن این که در برخی از این مناطق طوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل در مورد ناامنی غذایی در جنوب آفریقا

هشدار سازمان ملل در مورد ناامنی غذایی در جنوب آفریقا