مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-14اجتماعي

آموزش وپرورش و محیط زیست استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند


اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان و اداره کل حفاظت از محیط زیست تفاهم نامه ای با عنوان «تنها یک زمین داریم» را با موضوع حفاظ از میراث طبیعی امضا کردند.

- سمنان- اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان و اداره کل حفاظت از محیط زیست تفاهم نامه ای با عنوان تنها یک زمین داریم را با موضوع حفاظ از میراث طبیعی امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان و امیر عبدوس مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان شامگاه پنج شنبه تفاهم نامه ای تحت عنوان تنها یک زمین داریم را به امضا رساندند که موضوع آن آموزش 10 هزار و 242 نوآموز با موضوع فراگیری آموزش درزمینهٔ حفاظت از محیط زیست و تربیت محیط یاران است.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: بر طبق این قرارداد در گام اول مربی و مدیران مرکزهای پیش دبستانی آموزش های لازم را فرامی گیرند.

امیرعبدوس بیان کرد: امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با عنوان تنها یک زمین داریم به مدت دو سال به تربیت نوآموزان و دانش آموزان در حوزه های محیط زیست می پردازد.

وی بابیان اینکه همیاران محیط بان خروجی تفاهم نامه و آموزش های آن است، ابراز کرد: امیدواریم این طرح بتواند ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش و محیط زیست استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند

آموزش وپرورش و محیط زیست استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند