مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-14اقتصادي

هشت هزار میلیارد تومان پروژه معدنی در کرمان آماده بهره برداری


اختصاص نیم درصد از منافع صنایع و معادن به توسعه مناطق پیرامونی ، و انتقال گردش مالی معادن و صنایع استان کرمان به بانکهای استان در جلسه شورای معادن استان کرمان پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان استاندار کرمان در نشست شورای معادن استان کرمان گفت : تاکنون اکتشافات معدنی در 26 هزار کیلومتر مربع از مساحت استان انجام شده و امسال هم 20 هزار کیلومتر مربع برنامه اکتشاف توسط وزارت صمت در دست اجراست که نسبت به مساحت 183 هزار کیلومتر مربعی استان این عدد همچنان ناچیز است.

محمدجواد فدایی افزود:برای اجرای طرح تولید فولاد سه میلیون تنی شرکت توسعه آهن فولاد برنامه سه ساله پیش بینی شده وعملیات اجراییمرحله دوم طرح فولاد بافت نیز آغاز شده که باید زودتر به بهره برداری برسد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به افتتاح 11 هزار و 600 میلیارد تومان طرح حوزه معادن در سفر اخیر رییس جمهور به استان گفت: هشت هزار میلیارد تومان پروژه دیگر نیز در این بخش آماده بهره برداری است.

حسینی نژاد درباره مصوبات جلسه گفت مقرر شد از صنایع و معادن آلاینده، نیم درصد تا سقف 100 میلیارد تومان اخذ شود تا در طرحهای زیرساختی بهداشتی و عمرانی مناطقی که صنایع و معادن در آنجا قرار دارد، هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت هزار میلیارد تومان پروژه معدنی در کرمان آماده بهره برداری

هشت هزار میلیارد تومان پروژه معدنی در کرمان آماده بهره برداری