مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:592019-11-14سياسي

جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص)در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در آستان مبارک بیش از 10 بقعه و امامزاده استان خبر داد.

- جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص)در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در آستان مبارک بیش از 10 بقعه و امامزاده استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه در شب و روز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) غرق در شادی و سرور می شوند، گفت: مراسم جشن میلاد در بیش از 10 امامزاده و بقعه متبرکه استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان به مناسبت سالروز میلاد خجسته فخر عالم امکان و سرور کائنات با برپایی مراسم جشن و سرور میزبان دوستداران خاندان نبوت و امامت هستند، از مردم مومن و ولایی استان برای شرکت در این جشن ها در بقاع متبرکه استان دعوت کرد.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه شاخص استان همچون امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده ابراهیم(ع)،مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان و بقعه سیده فاطمه( ع) شهر کرمانشاه، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی هرسین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص)در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می شود

جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص)در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می شود