مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:492019-11-14اجتماعي

با احداث پارک بزرگ تبریز، مراجعه به پارک ائل گلی کاهش می یابد


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که غرب تبریز فاقد امکانات رفاهی و تفریحی کافی است، گفت: با راه اندازی و احداث پارک بزرگ تبریز، می توان این محدودیت را برطرف کرد و حجم مراجعه به مراکز تفریحی شرق تبریز از جمله ائل گلی کاهش یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که غرب تبریز فاقد امکانات رفاهی و تفریحی کافی است، گفت: با راه اندازی و احداث پارک بزرگ تبریز، می توان این محدودیت را برطرف کرد و حجم مراجعه به مراکز تفریحی شرق تبریز از جمله ائل گلی کاهش یابد.

شهرام دبیری در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز با بیان این که شورای شهر و شهرداری تبریز گام های بزرگی برای رفاه مردم برمی دارند، گفت: اقداماتی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در شهر انجام می شود، همگی در راستای جلب رضایت شهروندان است.

وی ادامه داد: مطالبات مردم جزو اولویت های شورای شهر و شهرداری تبریز است و قصد داریم با برنامه ریزی و همکاری های انجام گرفته در ارتباط با پروژه های بزرگ و مسائل رفاهی، قدم های بزرگ و اساسی برداریم.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر تبریز، عنوان کرد: شهروندان از موضوع آسفالت معابر شاکی بودند که در این راستا طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با احداث پارک بزرگ تبریز، مراجعه به پارک ائل گلی کاهش می یابد

با احداث پارک بزرگ تبریز، مراجعه به پارک ائل گلی کاهش می یابد