مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:412019-11-14اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی سه طرح مهم عمرانی در تبریز


عملیات اجرای سه طرح عمرانی مهم در تبریز با اعتباری افزون بر 2 هزار و 800 میلیارد تومان آغاز شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی این طرح ها شامل پارک بزرگ تبریز، مرکز دفن بهداشتی پسماند و اتوبان ولایت است که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تبریز در 48 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

پارک بزرگ تبریز به مساحت 600 هکتار در شمال غرب این شهر واقع شده است و در 2 مرحله اجرا می شود که شامل آماده سازی و اجرای تاسیسات زیربنایی، خدماتی، تفریحی، ابنیه های عمومی، اماکن ورزشی و دریاچه مصنوعی است.

هدف از اجرای این طرح ایجاد قطب تفریحی و گردشگری و افزایش ارزش افزوده منطقه غرب تبریز، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، رونق اقتصادی مناطق محروم و ایجاد محیط مدرن تفریحی برای استفاده خانواده ها و گذران اوقات فراغت است.

طرح توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز هم به منظور اجرا و آماده سازی تصفیه خانه شیرابه و 4 سلول لندفیل دفن بهداشتی پسماند به ظرفیت 500 تن زباله در روز در زمینی به مساحت 12 هکتار اجرا می شود.

هدف از اجرای این طرح توسعه و افزایش ظرفیت دفن بهداشتی پسماند تبریز، کنترل شیرابه حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب های زیرزمینی و رودخانه ها، هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سه طرح مهم عمرانی در تبریز

آغاز عملیات اجرایی سه طرح مهم عمرانی در تبریز