مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-14سياسي

تعیین تکلیف هپکو و آذرآب در دفتر معاون اول


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی: هپکو و آذرآب در دفتر معاون اول رییس جمهور تعیین تکلیف می شود.

- سعید فرخی گفت: به منظور بررسی مسائل و حل مشکلات سه شرکت هپکو، آذرآب و واگن پارس نشستی را یکشنبه هفته آینده با حضور استاندار مرکزی در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در مورد واگن پارس نیاز به یک تصمیم بالاتر از حد وزارتخانه است که قرار شد در نشست با معاون اول رییس جمهور که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور را بر عهده دارد به جمع بندی برسیم، برای جمع بندی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه ها نیاز به تاکید بیشتر است که در نشست نهایی خواهیم کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: واگن پارس بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده به مپنا واگذار خواهد شد، در نشستی که اخیرا استاندار مرکزی با سه وزیر برگزار کردند یکی از موضوعات مطرح شده مسئله این شرکت بود که وزیر صنعت تاکید کردند موضوع را از طریق وزارتخانه پیگیری خواهند کرد.

فرخی با اشاره به واگذاری آذرآب و حل مشکل این شرکت گفت: آذرآب یک شرکت بورسی است، باید از طریق بورس عرضه شود، عرضه سهام آذرآب در بورس انجام خواهد شد، چندین نفر به کارگزاری های مختلف برای خرید اعلام آمادگی کرده اند، با انتخاب بهترین سهامدار و واگذاری شرکت تلاش برای حل سایر مشکلات صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف هپکو و آذرآب در دفتر معاون اول

تعیین تکلیف هپکو و آذرآب در دفتر معاون اول