مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-14سياسي

جوسازی ها را کنار گذاشته و به وظایفتان عمل کنید


باید از جوسازی ها و اظهاراتی که فضای انتخابات را مخدوش می کند پرهیز کنیم و همه دستگاه ها و مسئولان به وظایف خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری صبح امروز در همایش سراسری هیئت های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با تبریک میلاد پیامبر (ص) و میلاد امام صادق (ع) گفت: پیروزی پیامبر و نصرت آن بزرگوار و پیشرفتی که در تثبیت، نشر و گسترش اسلام داشتند، نصرت الهی و یاری مؤمنین و حضور مردم در صحنه دفاع از حریم نبوت بود.

حضور و نقش بی بدیل مردم در همه عرصه ها بزرگترین نعمت و سرمایه است وی با بیان اینکه نقش بی بدیل مردم و حضورشان در همه عرصه ها بعد از نعمت اسلام و ولایت، بزرگترین نعمت و سرمایه ای است که خداوند متعال برای نظام اسلامی نصیب کرده است، تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی و در قوانین عادی مشارکت مردم با سازوکار مشخصی است که در قالب انتخابات تعیین شده است.

نقش مردم در نظام برای حاکمیت نقش اول است دادستان کل کشور مشارکت مردم در عرصه های مختلف به واسطه انتخابات را از موارد مورد تأکید ویژه امام بزرگوار و پس از ایشان، مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: از افتخارات بزرگ نظام این است که امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی ها را کنار گذاشته و به وظایفتان عمل کنید

جوسازی ها را کنار گذاشته و به وظایفتان عمل کنید