مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-14فناوري

محصولات صدا و سیما به صورت رایگان در اختیار مخاطبان


رییس صدا و سیما در اختتامیه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با بیان اینکه صداوسیما خدمات و سرویس های فرهنگی خود را به طور رایگان به مردم ارائه می دهد، - علی عسکری هدف آینده صدا و سیما را در فضای مجازی، اعلام کرد: محصولات صدا و سیما به صورت رایگان در اختیار مخاطبان رییس صدا و سیما در اختتامیه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با بیان اینکه صداوسیما خدمات و سرویس های فرهنگی خود را به طور رایگان به مردم ارائه می دهد، گفت: راهبرد ما این است که خدمات و سرویس های صدا و سیما را در بستر فضای مجازی و شبکه های موبایلی به وصورت رایگان به مردم ارائه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، علی عسکری گفت که در اجلاس سه روزه فناوری رسانه 10 کمیسیون مختلف، 40 نشست تخصصی و260 ایده جدید که به محصول هم رسیده و تعداد قابل توجهی از آن ها ایده های همکاران آنها در سازمان است، برگزار شد.

عسکری با بیان اینکه در دنیای امروز، ماهیت رسانه ها به توانمندی رقابت پذیری آن ها بستگی دارد، گفت: اگر یک رسانه این توان را نداشته باشد، نمی تواند رقابت کند و از صحنه رقابت محو و نابود می شود.

نقش فناوری رسانه نیز در این رقابت بسیار تعیین کننده است؛ یعنی کسی که در تراز بالایی از فناوری رسانه باشد به تاب آوری و مقاومت کمک می کند و باعث می شود که یک رسانه برتر، مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات صدا و سیما به صورت رایگان در اختیار مخاطبان

محصولات صدا و سیما به صورت رایگان در اختیار مخاطبان