مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-14سياسي

کتاب پای ثابت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی یزد است


استاندار یزد با بیان این که امروز کتاب پای ثابت اغلب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در استان است، خواستار تمرکززدایی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کشور شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که امروز کتاب پای ثابت اغلب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در استان است، خواستار تمرکززدایی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کشور شد.

محمدعلی طالبی در مراسم روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که امروز با حضور وزیر ارشاد و دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در یزد پایتخت کتاب ایران برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندکان این مراسم عنوان کرد: برگزاری این مراسم در استان یزد از چند جهت برای استان حائز اهمیت است.

وی برگزاری این مراسم فرهنگی، خارج از پایتخت با توجه به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان ها را نکته حائز اهمیتی خواند و گفت: ما از کشورهایی هستیم که عمده رویدادهای فرهنگی و اجتماعی را در مرکز و پایتخت کشور برگزار می‎کنیم در صورتی که در کشورهای پیشرفته اینگونه نیست.

وی با تاکید بر تمرکززدایی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در کشور، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی سایر استان های کشور این موضوع مورد اهتمام همه مسئولان کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب پای ثابت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی یزد است

کتاب پای ثابت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی یزد است