مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 09:472019-11-14سياسي

بسیج به دنبال طراحی و اجرای برنامه های نوین در راستای اقتضائات انقلاب است


سردار سلیمانی با بیان این که بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد، گفت: بسیج با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در طول 40 سال گذشته و منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب به دنبال اجرای برنامه های نوین در راستای اقتضائات انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/قم سردار سلیمانی با بیان این که بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد، گفت: بسیج با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در طول 40 سال گذشته و منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب به دنبال اجرای برنامه های نوین در راستای اقتضائات انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: امروز بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد.

وی افزود: امیدواریم با استفاده از تجربه گرانسنگ بسیج در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب بتوانیم نوگرایی هایی را با توجه به اقتضائات و ضرورت های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به دنبال طراحی و اجرای برنامه های نوین در راستای اقتضائات انقلاب است

بسیج به دنبال طراحی و اجرای برنامه های نوین در راستای اقتضائات انقلاب است