مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:472019-11-14سياسي

مشکل کمبود پارکینگ در قم حل شود


مشکلات متعددی در قم وجود دارد که از آن جمله مساله پارکینگ است؛ مسافران زیادی به قم می آیند و متاسفانه از پارکینگ مناسبی برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار با شهردار قم، با تاکید بر اینکه شهر قم شهر ویژه ای است، اظهار کرد: مشکلات متعددی در قم وجود دارد که از آن جمله مساله پارکینگ است؛ مسافران زیادی به قم می آیند و متاسفانه از پارکینگ مناسبی برخوردار نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم با همت و دقت شما و با عنایتی که دارید مشکلات شهر قم حل شود و شهر به شرایطی برسد که همه بتوانند به خوبی از ظرفیت های آن بهره مند شوند.

آیت الله امینی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری قم در سال های اخیر، گفت: هرچه می توانید در این شهر که مرکز روحانیت و انقلاب و تشیع است انجام دهید؛ قم شهری است که چندین هزار طلبه در آن در حال تحصیل هستند و تعدادی از آنها از شهرهای دیگر وارد قم می شوند و وقتی وارد این شهر می شوند انتظار دارند که خدمات مناسبی به آنها ارائه شود.

وی با اذعان به اقدامات گسترده شهرداری در حوزه فضای سبز، خاطرنشان کرد: ما و مردم کارهای صورت گرفته را می بینند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/7027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود پارکینگ در قم حل شود

مشکل کمبود پارکینگ در قم حل شود