مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-14اقتصادي

اوج تحریم ها بنزین صادر می کنیم/سرمایه کشور فقط نفت و معدن نیست


معاون اول رییس جمهوری کشورمان گفت: در اوج تحریم ها بنزین صادر می کنیم،نباید اجازه تفکر غلط مبنی بر اثرگذاری فشارها و تحریم ها را بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه الزهرا(س) میاندوآب با بیان اینکه برخلاف تمام فشارها و تهدیدات، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و در سال های مختلف با وجود تحریم ها و تهدیدات علیه ایران، شاهد روند رشد و توسعه بوده ایم افزود: در هر زمینه ای شاهد پیشرفت و توسعه هستیم، سرمایه فقط نفت و معدن نیست بلکه نیروهای صادق و کاربلد اصلی ترین سروایه و دلیل پیشرفت هستند.

وی با بیان اینکه چرا باید برای خارج کردن دیگری از صحنه به جان هم بیفتیم و در داخل درگیر باشیم؟ عنوان کرد: فرهنگ و تمدن اصیل کشور در کنار توسعه و امنیت پایدار نشان می دهد که اگر مشکلی وجود دارد بخاطر کم کاری مدیران بوده است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه باید قدردان مدیران باشیم، اتفاقاتی که در روستاها رخ داده بی سابقه است گفت: دولت از هر جناحی باید در راستای توسعه و تامین نیازهای مردم و زیربناهای لازم تلاش کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه زیرساخت های بهتر موجب امنیت پایدار می شود که مقوله اصلی و لازمه توسعه پایدار است ادامه داد: مرزداران ما مردمی هستند که در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج تحریم ها بنزین صادر می کنیم/سرمایه کشور فقط نفت و معدن نیست

اوج تحریم ها بنزین صادر می کنیم/سرمایه کشور فقط نفت و معدن نیست