مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:342019-11-14اقتصادي

آزادی 242 زندانی جرایم غیرعمد در فارس


مدیرعامل ستاد دیه استان فارس از آزادسازی 242 زندانی جرایم غیرعمد در 7 ماه نخست امسال از زندان های این استان خبر داد.

- اصغر تراب پور در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: با کمک نیکوکاران استان و پیگیری های ستاد دیه، در هفت ماهه نخست امسال تعداد 242 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان فارس آزاد شده اند.

وی افزود: مجموعه بدهی این افراد 94 میلیارد و 297 میلیون تومان بوده که مبلغ 64 میلیارد تومان با گذشت شاکی و مابقی از طریق تسهیلات بانکی، صندوق تأمین خسارت های بدنی، شرکت های بیمه، بانک های عامل و همچنین اعسار پرداخت شده است.

تراب پور ادامه داد: همچنین در ماه ماه ربیع الاول امسال تعداد 38 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر یکهزار و 201 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان وجود دارد که مجموع بدهی این افراد حدود 300 میلیارد تومان است، گفت: از این تعداد 38 نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی از کاهش زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته در همین مدت تعداد هزار و 850 زندانی جرائم غیرعمد در زندان ها بودند.

تراب پور تصریح کرد: در 6 ماهه اول امسال، 31 درصد از زندانیان زن از زندان رهایی یافتند و سال گذشته نیز در همین مدت 50 و نیم درصدد آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 242 زندانی جرایم غیرعمد در فارس

آزادی 242 زندانی جرایم غیرعمد در فارس