مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:282019-11-14سياسي

1250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می شود


هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می شود که بیش از 300 فقره از اسناد مربوط به مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر در مازندران است.

- ایسنا/مازندران رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می شود که بیش از 300 فقره از اسناد مربوط به مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر در مازندران است.

سید پرویز فتاح صبح امروز در مراسم واگذاری هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد امام خمینی (ره) بخش بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه ساده زیستی اولویت زندگی است، اظهار کرد: حجم این اسناد و واگذاری آن کم است اما حق مردم بوده و باید به آنان تحویل داده شود .

وی با بیان اینکه این نهمین مرحله از واگذاری اسناد املاک علوی به مردم مازندران است، تصریح کرد: مجموع این زمین ها نزدیک به 10 هزار فقره واگذاری، یک میلیون و 200 هزار متر مربع زمین و مجموع این واگذاری ها به ارزش بالای 300 میلیارد تومان است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه مردم مالکان زمین خود هستند و باید اسناد خود را تحویل گیرند، خاطرنشان کرد: حد زمین ها مشخص و مختصات معلوم شده است و اموال مردم باید از سوی بنیاد مستضعفان به مالکان اصلی باز گردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می شود

1250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می شود