مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-14سياسي

تلاش ناکام تروریست ها برای بر هم زدن راهپیمایی اربعین


رییس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که تروریست ها تلاش زیادی برای ایجاد ناامنی و برهم زدن مراسم راهپیمایی اربعین داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمد باقری در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی که صبح امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: اربعین و مراسم آن نمادی از وحدت و جوشش ملت ایران، ملت عراق و دیگر آزادیخواهان و علاقه مندان به اهل بیت و امام حسین (ع) در سراسر جهان شده است که نشان می دهد اعتقاد اسلامی می تواند منجر به چه سیل عظیمی شود.

وی با اشاره به تجمعاتی با جمعیتی کمتر از اربعین در سطح جهان اظهار کرد: دیده اید که چطور در مراسم هایی با حضور چندین هزار نفر رسانه ها طوری به آن پرداخته و مسئله را بزرگ می کنند که انگار چه رویدادی رخ داده است اما سال هاست که مراسم و موج عظیم اربعین به راه افتاده و سالانه بین 15 تا 20 میلیون نفر در آن گردهم جمع می شوند اما هیچ پوشش رسانه ای داده نمی شود.

باقری مراسم اربعین را گامی بزرگ در راستای شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی برشمرد و گفت: اربعین نمایش دهنده اتحاد است و مراسمی اصیل با پیامی جهانی است.

حتی در این ایام گروه های شیعه و مسلمانانی که ممکن است در ظاهر با شیعیان اختلاف داشته باشند وحدت بی نظیری را از خود به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام تروریست ها برای بر هم زدن راهپیمایی اربعین

تلاش ناکام تروریست ها برای بر هم زدن راهپیمایی اربعین