مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:362019-11-14سياسي

26 نفر از حافظان قرآن کریم گیلان مدرک تخصصی دریافت کردند


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری همایش حافظان قرآن کریم، گفت: در این همایش 26 نفر از حافظان قرآن کریم گیلان موفق به دریافت مدرک تخصصی شدند.

- حجت الاسلام علی پورشعبانعلی در حاشیه همایش حافظان قرآن کریم گیلان با اشاره به اینکه 250 نفر از حاظفان قرآن کریم در این همایش حضور دارند، اظهار کرد: از این تعداد 26 نفر موفق به دریافت مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم از درجه یک تا پنج می شود.

وی با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که از میان 134 شرکت کننده در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن طی سال گذشته در دو مرحله کتبی و شفاهی شرکت کرده و حائز رتبه شده اند، افزود: این حافظان امروز در این همایش مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم درجه معادل امروز موفق به دریافت مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم درجه 2 معادل فوق لیسانس، درجه 3 و 4 معادل لیسانس و درجه 5 معادل فوق دیپلم می شود.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آقای مهدی عبرتی در میان این 26 نفر موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه 2 حفظ قرآن کریم معادل فوق لیسانس شده است، ادامه داد: امسال چهاردهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم است.

وی با تصریح کرد: تاکنون حدود 150 نفر از میان 1500 نفر موفق به دریافت مدارک تخصصی درجه یک تا پنج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 نفر از حافظان قرآن کریم گیلان مدرک تخصصی دریافت کردند

26 نفر از حافظان قرآن کریم گیلان مدرک تخصصی دریافت کردند