مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-14سياسي

موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی در مراسم ادای احترام مهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به امام خمینی(ره) طی سخنانی با اشاره به اینکه امسال سی وسومین کنفرانس وحدت اسلامی با شعار وحدت امت اسلام در دفاع از مسجدالاقصی کار خود را آغاز می کند اظهار داشت: راه وحدت و یکپارچگی مسلمان به تدریج در حال به ثمر رسیدن است.

اراکی در ادامه با بیان اینکه امروز پرچم وحدت بیش از هر زمان دیگری در حال اهتزار است گفت: در حال حاضر به خوبی می توانیم صدای وحدت مسلمانان را از کشورهای جنوب شرقی آسیا تا کشورهای آفریقایی مثل مراکش و موریتانی را بشنویم و زمان آن به سر رسیده است که صدای تکفیری ها از سراسر جهان اسلام به گوش می رسید چرا که موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی بیان داشت: این کنفرانس از فردا با شعار وحدت امت اسلامی در دفاع از مسجد القصصی به مدت 3 روز کار خود را آغاز خواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دلسوزان جامعه اسلامی راه امام خمینی (ره) را می پیمایند و تلاش تلاشگران راه وحدت به تدریج در حال به ثمر رسیدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است

موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است