مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:262019-11-14دانش

افتتاح چهار طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه های سمنان و شاهرود


چهار طرح عمرانی و آموزشی با حضور معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه های سمنان و صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، خوابگاه دخترانه شقایق با زیربنای چهار هزار و 700 متر مربع و 12 میلیارد تومان هزینه در چهار طبقه با 50 اتاق و 200 تخت نخستین طرحی بود که در دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح شد.

محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: هزینه ساخت این خوابگاه از محل کمک های خیران، وزارت علوم و مصوبه سفر رییس جمهوری تامین شده است.

سرای دانشجویی تحصیلات تکمیلی دانشجویان پسر نیز در زیربنای هزار و 875 متر مربع با چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در چهار طبقه با 30 اتاق و 142 تخت افتتاح شد.

طرح شتاب دهنده و مرکز کسب و کار اشتراکی شاهکار هم با هدف تقویت استارت آپ های دانش بنیان و حمایت از تجاری سازی فناوری های دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای دانشگاه و دانشجویان راه اندازی شده است.

یونس یونسیان، مسئول مرکز گفت : هم اکنون در این مرکز 15 استارتاپ در حوزه های فن آوری موبایل، اینترنت اشیاء، سلامت و فرهنگ در حال فعالیتند.

در دانشگاه صنعتی شاهرود هشت هزار و 700 دانشجو مشغول تحصیلند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهار طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه های سمنان و شاهرود

افتتاح چهار طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه های سمنان و شاهرود