مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:122019-11-14سياسي

باید چهره نظام را از اقداماتی همچون نان و کباب دادن به مردم پاک کنیم


دادستان کل کشور با بیان اینکه در ایام انتخابات به راه انداختن کارناوال ها ممنوع است، گفت: باید سعی کنیم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و کباب دادن به مردم پاک کنیم.

- باید چهره نظام را از اقداماتی همچون نان و کباب دادن پاک کنیم ایسنا/خراسان رضوی دادستان کل کشور با بیان اینکه در ایام انتخابات به راه انداختن کارناوال ها ممنوع است، گفت: باید سعی کنیم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و کباب دادن پاک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری امروز در حاشیه همایش سراسری هیات های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات امر مهم و سرنوشت سازی برای کشور است و همه ما وظیفه داریم زمینه انتخابات سالم، باشکوه و حضور هرچه گسترده تر مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: انتخابات موضوعی است که همه دستگاه ها از جمله هیات نظارت، مسئولان اجرایی و قضایی به نحوی در آن دخیل هستند، ما در حوزه مسائل مربوط به دستگاه قضایی ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را داشتیم، دستورالعملی در شرف آماده شدن است که هفته آینده ابلاغ خواهیم کرد.

منتظری بیان کرد: انتطار ما از کاندیداهای مختلف و افرادی که خود را در معرض انتخابات قرار می دهند و نامزد انتخابات می شوند این است که کمال همکاری را برای برگزاری یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید چهره نظام را از اقداماتی همچون نان و کباب دادن به مردم پاک کنیم

باید چهره نظام را از اقداماتی همچون نان و کباب دادن به مردم پاک کنیم