مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:082019-11-14اقتصادي

تجارت محور اصلی توسعه کردستان باشد/ ضرورت اعمال تخفیف گمرکی در باشماق


در کردستان بحث تجارت باید به عنوان محورهای اصلی توسعه در نظر گرفته شود و با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات استان حل می شود.

- ایسنا/کردستان معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: در کردستان بحث تجارت باید به عنوان محورهای اصلی توسعه در نظر گرفته شود و با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات استان حل می شود.

نهاوندیان امروز 23 آبان در سی و چهارمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کردستان با تاکید بر اینکه مرز باشماق از لحاظ استراتژیک برای ایران بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: هدف ما در این سفر عملی کردن ساماندهی مدیریت باشماق است و کامیون در این مرز نباید منتظر بماند.

وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش مراودات از این مرز بیان کرد: ارتقا کمی و کیفی در توسعه مرز مهم است و مدیریت باشماق باید در استان بهبود یابد.

معاون اقتصادی رییس جمهور عنوان کرد: بحث تخفیف گمرکی در کردستان باید اجرا شود و دولت این امر را به طور جدی دنبال می کند.

وی ادامه داد: در کردستان بحث تجارت باید به عنوان محورهای اصلی توسعه در نظر گرفته شود و با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات استان حل می شود.

نهاوندیان تاکید کرد: کارگروهی که در استان در راستای گمرک، مرز و تجارت تشکیل شده است باید تداوم داشته باشد و گزارش ماهانه از مصوبات این سفر و تحقق آن به دولت برای پیگیری بهتر ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت محور اصلی توسعه کردستان باشد/ ضرورت اعمال تخفیف گمرکی در باشماق

تجارت محور اصلی توسعه کردستان باشد/ ضرورت اعمال تخفیف گمرکی در باشماق