مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:042019-11-14سياسي

احراز صلاحیت شورای نگهبان باید باشد


دستگاه های امنیتی از جمله واجا باید شرایطی را فراهم کنند که فضای امنی برای برگزاری انتخابات فراهم باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در همایش هیئت های نظارت سراسر کشور که در مشهد در حال برگزاری است با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، گفت: باید انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود که مهمترین مولفه این انتخابات باید مشارکت حداکثری مردم باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دستگاه های امنیتی از جمله واجا باید شرایطی را فراهم کنند که فضای امنی برای برگزاری انتخابات فراهم باشد، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهند که انتخابات به صورت کاملا سالم برگزار شود.

علوی ادامه داد: انتخابات باید در اجرا و نظارت، طبق قانون انجام شود و لازمه این امر این است که همه دستگاه ها نهاد های درگیر در اجرا و نظارت بر انتخابات و حتی دستگاه های تامین کننده امنیت و دستگاه قضایی، باید دست به دست هم بدهند تا انتخابات به نحو مطلوب و در شأن نظام در چارچوب قانون برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: وزات اطلاعات اراده اش بر این است که همکاری تنگاتنگی با تمام متولیان انتخابات از جمله شورای نگهبان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز صلاحیت شورای نگهبان باید باشد

احراز صلاحیت شورای نگهبان باید باشد