مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:482019-11-14سياسي

هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی است


کرمانشاه_ امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب گفت: هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی در همه عرصه ها است.

- ماموستا ملا غفور مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر مهر و رحمت(ص)، وحدت را یکی از مهم ترین نیازهای جوامع بشری دانست و اظهار داشت: هفته وحدت یادرگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و عامل استحکام پیوند میان مسلمانان است.

امام جمعه موقت اهل سنت سرپلذهاب هفته وحدت را تجلی یکپارچگی امت اسلامی در همه عرصه ها معرفی کرد و افزود: عملی کردن وحدت بین مذاهب مختلف سبب رسیدن مسلمانان به قله رفبع موفقیت می شوند لذا نباید اختلاف در مسائل قومی و جناحی سبب ایجاد تفرقه شود.

این مسئول همچنین وحدت را یکی از اسباب دوری از آسیب های تفرقه دانست و یادآور شد: باید با وحدت و همدلی عزت و اقتدار اسلام را ایجاد و حفظ کرد چرا که در اینصورت می توانیم ارزش های والای اسلامی را حفظ و از تفرقه نجات داد.

ماموستا مرادی بیان داشت: در این شرایط که دشمنان هر روز به دنبال طرح دسیسه ای تازه برای تضعیف اعتقادات و شکست اسلام است باید نقاط ضعف را شناسایی کرد ودر برابر دشمنان ید واحده باشیم.

وی بر لزوم تقویت بیش از پیش وحدت بین مسلمانان تاکید کرد و اظهار داشت: باید این میراث نبوی را گرامی بداریم تا به دسیسه های دشمن مبتلا نشویم و در چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی است

هفته وحدت تجلی یکپارچگی امت اسلامی است