مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:352019-11-14سياسي

اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجدفارس


با هدف افزایش سرانه مطالعه اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجد فارس در حال برگزاری است.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و فعالیت 680 کتابخانه در مساجد استان فارس گفت: برنامه های هفته کتاب 23 الی 30 آبان در کتابخانه های مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام امیدی از اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش سرانه مطالعه و در قالب معرفی کتاب، خوانش کتاب و مسابقات کتابخوانی آغاز شده و همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد فارس در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ، مرکز فارس،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جذب جوانان و نوجوانان به کتابخانه مساجد، انس بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان با کتاب و ترغیب به مطالعه کتب دینی و مفید برنامه های مختلفی در سطح کتابخانه های مساجد فارس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به 680 کتابخانه فعال در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزود: یکی از فعالیت های کانون های مساجد فعالیت های کتابخانه ای است که در کنار برنامه های دیگر مذهبی و فرهنگی دنبال می شود و به دو صورت کتابخانه مخزنی و کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجدفارس

اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های مساجدفارس