مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:142019-11-14سياسي

رویکرد جدید ستاد امر به معروف تقویت روحیه مطالبه گری است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد جدید این ستاد تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در گردهمایی ائمه جمعه استان گفت: طبق ساختار سازمانی جدید ابلاغی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سه معاونت اجتماعی و مطالبه گری، فرهنگ، رسانه و آموزش و مدیریت منابع به تصویب رسیده است که مهمترین آن ها معاونت اجتماعی و مطالبه گری است.

وی افزود: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برساند.

اکبری بیان داشت: ائمه جمعه بزرگوار که روسای ستادهای امر به معروف در شهرستان ها هستند طبق ساختار سازمانی جدید عمل کرده و در بحث مطالبه گری، مطالبات منصفانه مردم را احصاء و به عنواتن نماینده مردم برای حل مشکلات و مطالبات میان مسئولین باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ائمه جمعه از ظرفیت پایگاه نماز جمعه به عنوان مهمترین ابزار رسانه در راستای انتقال مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید ستاد امر به معروف تقویت روحیه مطالبه گری است

رویکرد جدید ستاد امر به معروف تقویت روحیه مطالبه گری است