مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 02:582019-11-13بين الملل

بیشتر از تحریم ها در بحث صادرات مشکل خود تحریمی داریم


برخی مسائل مثل تحریم ها از دست همه بیرون است ولی ما بیشتر از تحریم ها مشکل خود تحریمی داریم از جمله وضع برخی قواعد دست و پاگیر که جبران آن ها مشکل است.

- محسن رشید فرخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وقتی صادرات کالایی از کشور ما ممنوع یا با مشکل روبرو می شود کشورهای رقیب ازجمله در بحث پسته آمریکا و خرما عربستان سعودی بلافاصله مشتریان ما را در دنیا جذب می کنند.

وی با بیان اینکه ممنوع کردن صادرات هر کالای تولید داخلی خطایی بزرگ است کرد: درواقع با ممنوع کردن صادرات کارنامه صادراتی خود را در مقابل کشورهای هدف نابود کرده ایم.

مشکلات حوزه صادرات رشید فرخی اظهار داشت: در حوزه صادرات دو مشکل وجود دارد یکی بحث مدیریتی است و موضوع دیگر تعامل با خارج از کشور است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تلاطم های زیادی در حوزه اقلام صادراتی داشتیم که بیشترین مشکل مربوط به بحث مدیریت است.

رییس انجمن خرمای ایران با اشاره به اینکه امیدواریم با افزایش کیفیت تولید و صنایع تبدیلی در عرصه صادرات موفق شویم خاطرنشان کرد: در زمان حاضر در زمینه حمل ونقل خارجی برای صادرات، برگشت پول و تلاطم های ارزی، تولید و افزایش داده های کشاورزی دچار مشکل هستیم که امیدواریم این مشکلات را با درایت و برنامه ریزی به سمت وسویی ببریم که بازارهای هدف صادرات را به دست بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر از تحریم ها در بحث صادرات مشکل خود تحریمی داریم

بیشتر از تحریم ها در بحث صادرات مشکل خود تحریمی داریم