مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 22:322019-11-13سياسي

حوزه علمیه قم برای عمل به قرآن جهانی فکر کند


اگر جهانی حرف بزنیم و قمی و ایرانی و خاورمیانه ای بگوییم و فکر کنیم با آیه قرآن هماهنگ نیست و اگر کسی در حوزه قم جهانی فکر نکند به قرآن عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی چهارشنبه شب در نخستین شب از برنامه های مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت علامه طباطبایی که در دارالقرآن این مفسر قرآن در قم برگزار شد، گف: مسؤولیت بزرگ پیامبر (ص)آن بود که  قرآنی جهانی را معرفی کردند و در سوره توبه و فتح و.

این مطلب یادآور شده است.

وی افزو: خداوند فرمودند: این کتاب بر تمام مکاتب جهانیان پیروز است و مرجع همه کتاب ها است؛ ذات اقدس الهی این کتاب را بر همه کتاب ها به واسطه رسول گرامی برجسته می کند و این هدف رسمی رسالت در این سور است.

این مرجع تقلید بیان کرد: اگر جهانی حرف بزنیم و قمی و ایرانی و خاورمیانه ای بگوییم و فکر کنیم با این آیه هماهنگ نیست؛ در سوره مائده بیان شده است که قرآن مهیمن بر تمام کتب هستی است، یعنی این کتاب بر همه کتب هیمنه و سلطنت دارد؛ یعنی تو سلطان تمام مکاتب هستی پس سلطنت کن؛ اگر کسی در حوزه قم جهانی فکر نکند به این آیه عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: سایر مکاتب باید کتاب درسی و رسمی ما باشد زیرا وظیفه ما است؛ همه ما منتظر ظهور حضرت هستیم حال اگر ایشان ظهور کرد و ما را با مکان های دیگر فرستاد باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه قم برای عمل به قرآن جهانی فکر کند

حوزه علمیه قم برای عمل به قرآن جهانی فکر کند