مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 19:372019-11-13اقتصادي

بالغ بر 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است


دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در هفت ماهه امسال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این استان بالغ بر 450 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد زیادی داشته است.

- دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان: بالغ بر 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در هفت ماهه امسال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این استان بالغ بر 450 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد زیادی داشته است.

حسین بهمنی طی بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اکثر کالاهای قاچاقی که به استان وارد می شوند از شهرستان های دیلم، گناوه و بخشی هم از استان فارس است.

وی اظهار کرد: کالاهای قاچاق از راه های مواصلاتی استان عبور کرده و به استان های اصفهان و تهران حمل می شوند.

دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: بیشتر کالاهای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، انواع پوشاک، کیف، کفش، پتو، تجهیزات ماهواره، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است

بالغ بر 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است