مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 18:042019-11-13سياسي

28 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل وارد بازار شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از وارد چرخه بازار شدن 28 محصول دانش بنیان این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق رسولی عصر چهارشنبه در سومین استارت آپ ویکند سمای اردبیل عنوان کرد: با بها دادن مضاعف به رویدادهای کارآفرینی در حال حاضر شاهد وارد چرخه بازار شدن 28 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل هستیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دانشگاه های نسل سوم و چهارم از تیم های علمی و مهارتی کارآمد دانشجویی برخوردار شوند، افزود: این تیم ها در سالیان آتی شاکله اصلی دانشگاه ها را تشکیل خواهند داد، به گونه ای که دانشگاه ها متکی به پشتوانه علمی و مهارتی همین گروه ها خواهند شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: حمایت از راه اندازی کسب و کارهای نوین و خلاق با بها دادن به ایده های جدید از جمله مهمترین ضرورت هایی است که می بایست در دانشگاه های کشور دنبال شود.

رسولی یادآور شد: بنا به رسالت محوله، تمامی دانشگاه ها باید در مسیر حرکت به سمت و سوی کاربردی شدن و کارآفرینی حرکت کنند تا مهارت آموزی ها در رفع نیازهای جامعه و اشتغال مؤثر واقع شود.

وی تغییر در سیاست های کلان بسیاری از مراکز آموزشی را نویدی برای ارتقای علمی دانست و یادآور شد: توجه به تیم سازی و برخورداری از رویکردهای خلاقانه در مواجهه با ایده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل وارد بازار شد

28 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل وارد بازار شد