مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:492019-11-13ورزشي

سرمربی خاتم: داوران خط سر تیم ما را بریدند


قصد ندارم باخت را گردن داوران بیندازم اما داوران خط باید با وجدان عمل کنند، من مربی باید وجدان کاری داشته باشم و داوران هم باید وجدان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، مسعود آرمات بعد از شکست خارج از خانه برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: سر تیم ما توسط داوران خط بریده شد ولی این باخت گردن من است نه بازیکنان زیرا نتوانستم بازیکنان را همدل کنم و به بازی برگردانم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان ادامه داد: قصد ندارم باخت را گردن داوران بیندازم اما داوران خط باید با وجدان عمل کنند، من مربی باید وجدان کاری داشته باشم و داوران هم باید وجدان داشته باشند؛ از فدراسیون می خواهم که داور های خط را توجیه کند زیرا بازی قشنگ مهم است و والیبال ما جهانی است و داوران ما هم باید جهانی باشند.

وی با بیان این که از همه داوران و تماشاگران خوب و مهمان نواز اصفهانی تشکر می کنم، گفت: در مورد عمدی بودن اشتباهات باید از داوران بپرسید ولی می دیدم که اشتباه می کنند اما نمی شود گفت عمدی بوده است.

آرمات در پایان بیان داشت: داوران اشتباه دارند و اسم آن را سهوی می گذاریم زیرا بازی را باختیم و نباید این اشتباهات را عمدی بگوییم و به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی خاتم: داوران خط سر تیم ما را بریدند

سرمربی خاتم: داوران خط سر تیم ما را بریدند