مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:422019-11-13سياسي

توزیع آب در کشور علمی و هوشمندانه نیست


نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع آب در کشور و استان علمی و هوشمندانه نیست و در صورت تداوم مدیریت های غلط دراینده نیز با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن طاهرخانی روز چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: استان قزوین از ابعاد مختلف کشاورزی، صنعتی جایگاه خاصی دارد و تاکمین آب مورد نیاز در بخش های تولید اهمیت مضاعفی دارد.

وی بیان کرد: منطقه تاکستان نیز از نظر کشاورزی اهمیت دارد و باید مسئولان برای تامین آب مورد نیاز باغات و مزارع همت کنند تا کشاورزان دچار چالش در معیشت نشوند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علیرغم این که با بحران و کمبود آب مواجهیم و باید منابع موجود را درست مدیریت کنیم اما به نظر می رسد توزیع آب علمی نیست و هوشمندانه رفتار نکرده ایم.

طاهرخانی یادآورشد: به دلیل کمبود آب در سالهای اخیر بیش از 5 هزار هکتار از باغات انگور را از دست داده ایم و اگر مدیریت خلاق نداشته باشیم و از منابع درست استفاده نکنیم چالش ها بیشتر می شود.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون در گذشته هوشمند و علمی کار نکردیم امروز مشکلات جدی داریم و با این همه مسائل همچنان برخی طرح ها نیمه تمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آب در کشور علمی و هوشمندانه نیست

توزیع آب در کشور علمی و هوشمندانه نیست