مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:252019-11-13سياسي

فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان در عرصه فناوری، پیشرفت و توسعه و همچنین برای کار در حوزه نظامی و سیاسی، - فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان است نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان در عرصه فناوری، پیشرفت و توسعه و همچنین برای کار در حوزه نظامی و سیاسی، حوزه درون مرزی و برون مرزی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشست اکران اختصاصی فیلم منطقه پرواز ممنوع با بیان اینکه در تاریخ هنر استان، این نشست نقطه آغاز است، اظهار داشت: تشکیل این جلسات کارشناسی از محضرهای مختلفی چون نقدوبررسی مواقع و مواضع مورد تایید ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این جلسات به مانند مدرسه خیلی بزرگی ا ست که در آن نظرات مختلف از منظرهای مختلفی چون فیلم نامه، کارگردانی، نورپردازی، صدابرداری و بازیگری ارائه و نقد می شود.

وی با بیان اینکه  کرسی های نقد در تولیدات آینده نقش به سزایی دارد، بیان کرد: این نشست ها باعث رشد شخصیت انسان در عرصه های مختلف هنری می شود و درصد بسیار بالایی از شخصیت انسان آموزش ارزش ها به وسیله هدایت دیگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان است

فیلم منطقه پرواز ممنوع آغازی برای تولید فیلم نوجوان است