مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:032019-11-13سياسي

اجرای 2551 پروژه با اعتبار420میلیارد ریال در سیستان وبلوچستان


فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از اجرای 2551 پروژه با اعتبار420میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، امروز مراسم محوری توزیع 500 سری جهیزیه و اقلام حمایتی به دستور رهبر معظم انقلاب در شهرستان هیرمند واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برگزار و مرحله اول آن بین 150 خانوار سیل زده توزیع شد.

سردار امان اله گشتاسبی در این مراسم با بیان اینکه خدا را شاکریم به قولی که داده بودیم عمل کردیم، افزود: از برکات و نعمات انقلاب اسلامی حرکت تاریخی و انقلاب امام راحل برای جلوگیری از یک انحطاط تاریخی یعنی سرنگونی رژیم پهلوی در طول تاریخ است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و انقلاب امام آمد و این دگرگونی را ایجاد کرد تا ملت و تاریخ ایران و همه سوابق درخشان ملت ایران توامان با حرکت تاریخی امام یعنی حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در این جامعه و کشور شکل گیرد.

گشتاسبی یکی از نعمات دوران زندگی امام( ره) را نعمت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امام یک مرجع و عالم دینی بودند که با حرکت توفانی خود و با همراهی سیل عظیم ملت توانستند همه مشکلات و گرفتاری هایی که در دوران ستم شاهی و ما قبل آن بر این ملت فشار آورده بود و تاریخ و فرهنگ ما را تحقیر کرده بود از بین بردند و این تحول عظیم را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2551 پروژه با اعتبار420میلیارد ریال در سیستان وبلوچستان

اجرای 2551 پروژه با اعتبار420میلیارد ریال در سیستان وبلوچستان