مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:322019-11-13سياسي

نگاه ویژه دولت به بخش سلامت/گردنه تحریم ها را پشت سرگذاشته ایم


معاون اول رییس جمهوری کشورمان گفت: با همت یکپارچگی مردم و تلاش مدیران و خدمت گزاران گردنه سخت و پیچ خطرناک تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه با بیان اینکه استکبار جهانی فکر می کرد با تحریم ملت ایران را متوقف می کند افزود: با همت و یکپارچکی مردم و تلاش مدیران و خدمت گزاران نظام توانسته ایم گردنه سخت و پیچ تحریم های اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه آینده بسیار روشنی پیش روی ملت ایران است گفت: برای همیشه این کارشکنی آمریکایی ها نمی تواند دوام داشته باشد بی شک پیروزی نهایی از آن ملت ایران بوده و آینده روشنی پیش رو ملت قرار دارد.

جهانگیری تاکید کرد: آمریکایی ها تصور داشتند با این تحریم ها ایران را دچار تنش جدی خواهند کرد ولی همت و یکپارچگی مردم، صبر و تحمل اقشار مختلف و تلاش خدمتگزاران، آنان را از رسیدن به اهداف خود بازداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان غربی استعدادهای فراوانی دارد، باید استعدادها و موقعیت منحصربه فرد این استان را به غنیمت بشماریم تا این استان بتواند کشور را تا حدودی به سمت توسعه پیش براند گفت: کسی نباید از دولت معجزه توسعه داشته باشد، معجزه توسعه باید به دست بخش خصوصی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه دولت به بخش سلامت/گردنه تحریم ها را پشت سرگذاشته ایم

نگاه ویژه دولت به بخش سلامت/گردنه تحریم ها را پشت سرگذاشته ایم