مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:062019-11-13اجتماعي

جایگاه ششم خراسان رضوی در تعداد زندانیان جرائم غیرعمد


مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 1000 زندانی جرائم غیرعمد در استان داشتیم، گفت: با کمک و مشارکت خیران این آمار کاهش یافته و اکنون با 526 زندانی در جایگاه ششم کشور قرار داریم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 1000 زندانی جرائم غیرعمد در استان داشتیم، گفت: با کمک و مشارکت خیران این آمار کاهش یافته و اکنون با 526 زندانی در جایگاه ششم کشور قرار داریم.

جواد غفاریان طوسی، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی، در نشست خبری به رسم ابرار با موضوع کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، بیان کرد: در سال گذشته تعداد 1290 زندانی جرائم غیرعمد در استان داشتیم که تعداد 466 نفر از طریق طرح معسرین، 105 نفر بدون پرداخت وجهی و از طریق مشاوره مددکار ستاد دیه و زندان و تعداد 557 نفر با پرداخت بخشی و یا تمام دین، زمینه آزادیشان فراهم شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد 639 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان نیز آزاد شده اند که تعداد 197 نفر از این افراد با پرداخت وجوه بلاعوض، تعداد 111 نفر از طریق مشاوره مددکاران ستاد دیه و زندان های استان و تعداد 331 نفر نیز توسط محاکم قضایی پذیرفته و آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ششم خراسان رضوی در تعداد زندانیان جرائم غیرعمد

جایگاه ششم خراسان رضوی در تعداد زندانیان جرائم غیرعمد