مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:562019-11-13ورزشي

پنجمین برد پیاپی شهرداری ورامین


تیم والیبال شهرداری ورامین در مسابقات لیگ برتر از سد تیم خوب شهرداری گنبد گذشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما: تیم والیبال شهرداری ورامین در قالب لیگ برتر والیبال و در هفته پنجم با اقتدار تیم قدرتمند شهرداری گنبد را شکست داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: بازی سختی بود و تیم گنبد حریف بسیار قدرتمندی بود ولی تیم ما با هماهنگی بیشتر و دریافت های بهتر توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند.

محمد عمده غیاثی گفت: بازوی توانمند ما تماشاگران پرشور ورامین هستند که همیشه در لحظات حساس بازی ها به کمک ما می آیند و باید تشکرویژه و تبریک را به آنها بگوییم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد نیز گفت: بازی خوبی بود و تیم والیبال ورامین بهتر و هماهنگ تر عمل کرد و بازی را به نفع خود به پایان رساند ولی تیم ما روز خوبی را نداشت و نتوانست از موقعیت ها استفاده لازم را ببرد.

عظیم جزیده ضمن بیان این مطلب که مطمئنا در هفته های بعدی تیم مارا بهتر و هماهنگ تر خواهید دید گفت: در کل داوری مشکل خاصی نداشت و تماشاگران هم که نمک بازی ها هستند تیم خودشان را تشویق کردند.

در هفته ششم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه هفته آینده تیم شهرداری ورامین مهمان سایپا در تهران است و تیم شهرداری گنبد از پیام خراسان در این شهر پذیرایی خواهدکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین برد پیاپی شهرداری ورامین

پنجمین برد پیاپی شهرداری ورامین