مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-13دانش

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیرجند


در راستای همکاری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تفاهم نامه دو جانبه ای میان دو دانشگاه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از پتانسیل موجود و ظرفیت ها و توانایی های علمی پژوهشی دو دانشگاه منعقد شده و هدف از آن، ایجاد همکاری متقابل در زمینه های علمی پژوهشی با در نظر گرفتن تمامی منابع و امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنها است.

دکتر سیامک زارعی قنوانی با اشاره به تربیت و پذیرش دانشجوی بین الملل و انجام طرح های تحقیقاتی مشترک بین دو دانشگاه افزود: تعیین و تبادل اولویت های تحقیقاتی طرفین جهت هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک، حمایت از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی با منابع مشترک، بهره مندی طرفین از امکانات یکدیگر در برگزاری همایش ها، تالیف و انتشار کتب و همکاری در زمینه فناوری اطلاعات با هدف پشتیبانی از همکاری های علمی و پژوهشی از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.

مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا، 2 سال و تمدید، ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه منوط به موافقت طرفین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیرجند

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیرجند