مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-13حوادث

دستگیری دو سارق منزل با 12 شاکی


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق منزل در محله دربند با 12 شاکی خبر داد.

- ، رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق منزل در محله دربند خبر داد و گفت: تاکنون 12 شاکی به پلیس مراجعه کرده اند.

سردار کیوان ظهیری افزود: ماموران کلانتری 122 دربند با حضور در صحنه سرقت با سارقان درگیر شدند و یکی از مأموران ما نیز در این درگیری مجروح شد و یکی از متهمان نیز فرار کرد.

وی گفت: متهمان با خودرو اوپتیما سرقت می کردند که پلاک سرقتی خودرو ام وی ام روی آن نصب شده بود که خودرو توقیف شد و متهمان نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری از مالباختگانی که فیلم و تصاویر سرقت دارند، خواست مدارک را برای بررسی موضوع نشان دهند که عده ای هم این کار را انجام دادند.

وی افزود: یکی از شهروندان که یک خانم مسن بود، گفت: ساعت 10 شب چندین بار سارق به منزل ما آمد و پس از سرک کشی از منزل گاوصندوق خانه را در شب عاشورا دزدید.

سردار ظهیری گفت : یکی دیگر از مالباختگان اظهار داشت ؛ با توجه به رصد لحظه به لحظه و از راه دور به وسیله تبلت متوجه حضور سارقان در منزل خود شدیم و موضوع را به پلیس اعلام کردیم و از مهمانی به منزلمان بازگشتیم و با حضور ماموران کلانتری، متهمان دستگیر شدند و از متهمان ابزار سرقت، سلاح سرد، ساعت و یک کاغذ دست نوشته کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو سارق منزل با 12 شاکی

دستگیری دو سارق منزل با 12 شاکی