مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:192019-11-13ورزشي

معاون اول رییس جمهوری کشورمان وارد ارومیه شد


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری کشورمان دقایقی پیش با استقبال استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان وارد ارومیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با هدف بهره برداری از طرح های بهداشت و درمان و ورزشی و نیز بازدید از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه در سفری دو روزه از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه با استقبال رسمی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان وارد آذربایجان غربی شدند.

تعدادی از معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از وزارتخانه ها نیز در این سفر جهانگیری و وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

معاون اول رییس جمهوری کشورمان در اولین دقایق حضور خود در ارومیه بیمارستان خصوصی میلاد این شهر را افتتاح می کند و فردا پنجشنبه نیز در دومین روز حضور خود فاز دوم بیمارستان فاطمه الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می کند.

بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه نیز از دیگر برنامه های جهانگیری و نمکی در سفر دوروزه اش به آذربایجان غربی است.

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس جمهوری در عصر فرداپنجشنبه است، اعضای کابینه دولت دکتر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهوری کشورمان وارد ارومیه شد

معاون اول رییس جمهوری کشورمان وارد ارومیه شد