مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:512019-11-13سياسي

برپایی مراسم گلریزان در 58 بقعه متبرکه خراسان رضوی


مدیرکل اوقاف خراسان رضوی از برپایی مراسم گلریزان در 58 بقعه متبرکه خراسان رضوی به منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اوقاف خراسان رضوی از برپایی مراسم گلریزان در 58 بقعه متبرکه خراسان رضوی به منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده، امروز، 22 آبان ماه در نشست خبری به رسم ابرار با موضوع کمک به زندانیان جرائم غیرعمد که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز در جامعه وجود دارد افرادی هستند که به دلایل جرائم غیرعمد باید دوران ندامت خود را در زندان بگذرانند که برای ارتقای سطح فرهنگ این افراد فعالیت های فرهنگی را با تعاملاتی که با سازمان زندان ها داشتیم در حال اجرا داریم.

وی ادامه داد: در این راستا، برپایی 13 محفل انس با قرآن کریم، اعزام 21 مربی حفظ قرآن کریم برای زندانیان، برگزاری آزمون کتبی و شفاهی قرآن با هماهنگی بخش فرهنگی سازمان زندان ها با اعتبار بالغ بر 10 میلیون تومان، اجرای طرح صحیح خوانی قرآن کریم در زندان چناران، اجرای طرح بشارت 1452، ارسال 21 هزار بسته فرهنگی همزمان با عید سعید غدیر به زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم گلریزان در 58 بقعه متبرکه خراسان رضوی

برپایی مراسم گلریزان در 58 بقعه متبرکه خراسان رضوی