مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:432019-11-13سياسي

وقفی مختص آزادی زندانیان غیرعمد نداریم


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه موقوفه ای مختص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان به ثبت نرسیده گفت: - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه موقوفه ای مختص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان به ثبت نرسیده گفت: با توجه به اهمیت این موضوع نیازمند ایجاد وقف جدید با نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم.

حجت الاسلام جمال ایزدی، در نشست خبری به رسم ابرار با موضوع کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در محل این اداره کل گفت: نسبت به زندان و حبس ابتدا باید ببینیم فلسفه زندان چه بوده و از چه زمانی مرسوم شده است.

وی افزود: در سوره یوسف و نساء به مکانی به عنوان زندان اشاره شده ضمن اینکه با نگاهی به تاریخ خواهیم دید در صدر اسلام زندانی وجود نداشته و اولین زندان با عنوان نافع را حضرت علی(ع) ایجاد کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: دیدگاه اسلام از بحث زندانی کردن افراد مجرم اصلاح و تربیت است تا فرد خاطی در خلوت خود به تفکر بپردازد و از کارهای پیشین خود نادم و پشیمان شود و از جهل فاصله بگیرد که در سیر تاریخی مسئله زندان و زندانی به لحاظ مکان، نحوه برخورد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفی مختص آزادی زندانیان غیرعمد نداریم

وقفی مختص آزادی زندانیان غیرعمد نداریم