مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:352019-11-13دانش

دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعتی


انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی گیاهی دانشگاه الزهرا به همراه مرکز نخبگان پژوهش های زیست فناوری (بیوکمپ) دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعت را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی گیاهی دانشگاه الزهرا به همراه مرکز نخبگان پژوهش های زیست فناوری (بیوکمپ) دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعت را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش با هدف معرفی زمینه های اشتغال دانش آموختگان علوم پایه در عرصه دارو و مهارت های لازم برای کسب تخصص در این زمینه برگزار می شود.

معرفی فعالیت و پیشرفت طراحی دارو در ایران و جهان، معرفی رویکردهای رو به رشد طراحی دارو در صنعت، معرفی طرح های موفق صنعتی و تولیدی با محورتی طراحی داروف معرفی نیازها و مسیرهای پیشرفت در عرصه طراحی دارو، معرفی نیازهای صنعت دارویی کشور و معرفی صنایع موفق از جمله سرفصل هایی است که در این همایش مطرح خواهد شد.

دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعتی 30 آبان ماه 1398 در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

همچنین در این همایش غرفه معرفی دستاوردهای دانشگاه الزهرا(س) به همت انجمن های علمی دانشجویی زیست گیاهی، بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی دانشگاه الزهرا (س) برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعتی

دومین همایش ملی طراحی دارو در عرصه صنعتی