مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:582019-11-13بين الملل

رونمایی از ترجمه خاطرات وندی شرمن در تهران/ همه چیز هماهنگ شده است!


چرا وقتی وندی شرمن می گفت با برجام مشکلات اقتصادی رفع نمی شود و به مردم خود این گونه نگویید، مسئولین آن را تکرار کردند؟ به دلیل همین است که می گویند «همه چیز هماهنگ شده است!» - رونمایی از ترجمه خاطرات وندی شرمن در تهران/ همه چیز هماهنگ شده است! چرا وقتی وندی شرمن می گفت با برجام مشکلات اقتصادی رفع نمی شود و به مردم خود این گونه نگویید، مسئولین آن را تکرار کردند؟ به دلیل همین است که می گویند همه چیز هماهنگ شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی کتاب بدون هراس ، خاطرات وندی شرمن، رییس تیم آمریکا در مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 ،روز سه شنبه 21 آبان با حضور مترجمین کتاب دکتر محمد جمشیدی و حافظ رستمی، در آمفی تئاتر دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد.

این کتاب را انتشارات سروش تنظیم و به چاپ رسانده است.

در ابتدای مراسم که به همت بسیج دانشجویی و انجمن علمی مطالعات منطقه ای دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، محمد جمشیدی ضمن معرفی کتاب بیان کرد: در ایران درک دقیقی از سیاست خارجه آمریکا وجود ندارد و این باعث رخ دادن مشکلات کنونی شده است.

وی با اشاره به بخش هایی از سخنان وندی شرمن در این خصوص، افزود: به عقیده وندی شرمن عدم توافق بهتر از توافق بد است ؛ اما آقای ظریف این طور بیان داشته که هر توافقی بهتر از عدم توافق است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ترجمه خاطرات وندی شرمن در تهران/ همه چیز هماهنگ شده است!

رونمایی از ترجمه خاطرات وندی شرمن در تهران/ همه چیز هماهنگ شده است!