مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:122019-11-13سياسي

نقش احزاب در توسعه لرستان بررسی می شود/ در انتخابات تعارف نداریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نقش احزاب در توسعه همه جانبه استان مورد بررسی قرار می گیرد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نقش احزاب در توسعه همه جانبه استان مورد بررسی قرار می گیرد.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک میلاد حضرت رسول (ص) اظهار کرد: هدف همه ما در تبیین، پیگیری و اجرا، توسعه همه جانبه استان است و براساس سندی که نوشته شده این مهم را پیگیری خواهیم کرد و نقش بی بدیل رسانه در این راستا برای ما مسجل و روشن است و انتظار داریم در تحقق این هدف یاری رسان ما باشند.

وی با بیان اینکه اوایل آذرماه بناست با حضور مسئولین خانه احزاب و مدیران کشوری نقش احزاب را در توسعه همه جانبه استان موردبررسی قرار داده و نشستی برگزار شود، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای را در پیش رو داریم لازم است احزاب نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند و انتظار می رود مطالبه گری درستی که لازم است در توسعه همه جانبه استان داشته باشند اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به برگزاری کارگاه های آموزشی در استان اشاره کرد و گفت: در روز انتخابات تمام مجریان و عوامل برگزاری انتخابات از افراد آموزش دیده و مطلع از قانون انتخابات خواهند بود تا نقیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش احزاب در توسعه لرستان بررسی می شود/ در انتخابات تعارف نداریم

نقش احزاب در توسعه لرستان بررسی می شود/ در انتخابات تعارف نداریم