مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-13سياسي

توانایی تولید اورانیوم به هر میزان درصدی که نیاز باشد داریم


دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مجتمع فردو پویا، با نشاط و زنده تر از گذشته به فعالیت های خود که یکی از نماد های تلاش و مقاومت هست با حمایت های همه جانبه مسؤولان نظام به ویژه رهبری انقلاب به فعالیت های خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی؛ رییس و نمایندگان گروه های مختلف از استادان و اعضاء هیأت علمی سازمان بسیج استان مازندران از سراسر دانشگاه های آن استان، به همراه آقای اصغر زارعان دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی، بازدیدی یک روزه را از مجتمع غنی سازی فردو به عمل آوردند.

آقای زارعان در این بازدید گفت: غنی سازی 20 درصد در یک چالش سیاسی توسط آقای علی اکبر صالحی ریاست سازمان انرژی اتمی با یک مدیریت جهادی توأم با پیش بینی های همه جانبه همراه با تدبیر، توکل بر خدا و تلاش های صادقانه و بی وقفه شهید مجید شهریاری محقق شد.

دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی افزود: این مهم به عنوان یک شاهکار ایرانی و نمونه ای بارز از می توانیم و خودباوری است که این شهید با اخلاصی به تمام معنا این مأموریت ویژه را به نتایج مورد انتظار رساند و این در شرایطی بود که آرژانتین از فروش اورانیوم مورد نیاز برای تولید رادیو دارو در سایت تهران خودداری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی تولید اورانیوم به هر میزان درصدی که نیاز باشد داریم

توانایی تولید اورانیوم به هر میزان درصدی که نیاز باشد داریم