مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:592019-11-13فناوري

زمان رسیدگی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی کاهش یافت


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: زمان پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشترکان سرویس های ارتباطی کاهش و به متوسط 6 روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مجید حقی درباره زمان پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه 195 با بیان اینکه در سال 91 زمان پاسخگویی به طور میانگین حدود 3 ماه بود، گفت: زمان پاسخگویی و رسیدگی به شکایت در سال 98 به متوسط 6 روز کاهش یافته است.

معاون معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیشترین شکایت در حوزه اینترنت ثابت را جمع آوری سرویس با 29 درصد (از میزان کل شکایت ها) عنوان کرد و گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد که به دلیل رقابت اپراتورها با یکدیگر درخواست جابجایی با جمع آوری سرویس، مدت طولانی زمان می برد و مشترک انتظار دارد به طور مثال در یک ساعت و یا یک روز این جابجایی انجام شود که به دلیل افزایش زمان جابجایی باعث اعتراض مشترک می شود.

وی عدم تضمین کیفیت سرویس با 19 درصد ( از میزان شکایت ها) را یکی دیگر از بیشترین شکایت های ارجاع شده به سامانه 195 اعلام کرد و افزود: به طور مثال مشترکی سرویسی را با یک سرعت مشخصی دریافت می کند و در استفاده از آن این شبهه ایجاد می شود که سرویس دریافتی سرعتی کمتر از سرعت مقرر دارد و همین باعث ارجاع شکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی کاهش یافت

زمان رسیدگی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی کاهش یافت